services 445x740 c

ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ В СФЕРІ ТЦУ

  • Аудит контрольованих операцій

    Включає в себе:

    • Підготовка документації по ТЦУ або окремих її розділів (функціонально-ризиковий аналіз, обґрунтування вибору методу і т. д.
    • Виконання бенч-маркінгу (для підбору співставних компаній і т. д.)
    • Формування файлів з даними про дослідження з зовнішніх загальнодоступних джерел (міжнародні бази даних)
    • Підбір комплекту первинної документації і т. д.
  • Підготовка звітів та документації з ТЦУ

    Включає в себе (частково або повністю):

    • Інвентаризацію операцій з нерезидентами - визначення контрольованих операцій
    • Підготовка Звіту про контрольовані операції
    • Рекомендації щодо автоматизації збору даних, їх угруповання для складання Звіту про к/о
  • Розробка і впровадження політики ТЦУ

    Включає в себе:

    • Вибір оптимальної моделі для впровадження, побудова чіткої регламентації процесів ТЦУ по контрольованим операціям
    • Аудит контрольованих операцій і консультації клієнта, а також підготовка практичних рекомендацій
    • Впровадження обґрунтованої політики ТЦУ, яка базується на аналізі підприємства, його діяльності
    • Контроль застосування політики ТЦУ для його актуалізації, усунення ключових ризиків для платника податків
  • Внутрішній аудит

    Включає в себе:

    • Внутрішній контроль операційної діяльності
    • Консультування з питань господарських операцій та документообігу
    • Постановку документообігу на підприємстві
  • Податковий аудит

    Включає в себе:

    • Оцінку чинної системи оподаткування компанії
    • Визначення правильності відрахувань податків
    • Виявлення помилок та можливих податкових ризиків, рекомендації щодо виправлення помилок та мінімізації ризиків
  • Дослідження ринку та формування діапазону цін / рентабельності для цілей ТЦУ

    Включає в себе:

    • Дослідження ринку - аналіз ринкового сегменту, в якому працює компанія та її конкурентного середовища
    • Встановлення ефективності діяльності компанії
    • Розрахунок діапазону цін і рентабельності компанії
  • Складання трирівневої документації з метою ТЦУ

    Включає в себе:

    •  Локальний файл 
    •  Документацію з ТЦУ
    •  Глобальну документацію (відомості про організаційну структуру компанії, опис її діяльності, дані про нематеріальні активи, фінансову та консолідовану фінансову діяльність)
    •  Звіт country-by-country, що представляє відомості про компанію у межах країн
  • Підтвердження ділової мети для операцій з нерезидентами

    Включає в себе:

    • Вивчення фактів та обставин, якими супроводжувалися операції з нерезидентами
    • Визначення ряду причин, з яких були обрані певні бізнес моделі
    • Аргументування, чому для цих господарських операцій варто було залучити нерезидентів із певних юрисдикцій
  • Юридичний супровід податкових перевірок з ТЦУ

    Включає в себе:

    • Аналіз проблемних моментів, що стосуються оподаткування
    • Усунення ймовірних порушень
    • Підтримку у складанні Документації з ТЦУ
    • Розгорнуті консультації з питань спірних питань, які стосуються політики ТЦУ
  • Програмні розробки у сфері ТЦУ

    Включають у себе:

    • Скорочення часових витрат на процеси, що повторюються
    • Створення єдиної бази для зберігання всього масиву даних
    • Навчання основним можливостям автоматизованої системи
    • Грамотне структурування всіх даних

Замовте консультацію з трансфертного
ціноутворення

Можемо взяти ще 3 проекта у цьому місяці. Встигніть замовити послугу оформлення документації по ТЦУ та/або Звіту про К/О


    ЧОМУ ВАРТО ВИБРАТИ НАС?

    • advantage 1

      Навчання методології ТЦУ

      Проводимо безкоштовне навчання методології ТЦУ на прикладі Документації клієнта, а не просто здаємо результат робіт

    • advantage 2

      Супровід перевірки ТЦУ

      Безкоштовний супровід перевірки ДФС Документації ТЦУ (письмові відповіді, "інтерв'ю" в органах ДФС і т. д.)

    • advantage 3

      Орієнтир на клієнта

      У наступному звітному році у клієнта Парето є можливість замовити актуалізацію документації ТЦУ зі знижкою до 50%

    • advantage 4

      Досвід

      Більше 60 підготовлених пакетів Документації ТЦУ в рік з різних галузей бізнесу

    • advantage 5

      Конфіденційність

      Гарантуємо і підтримуємо повну конфіденційність усіх клієнтів

    • advantage 6

      Гнучке ціноутворення

      Поетапна оплата, підготовка окремих розділів Документації, погодинна консультація та ін.

    Податковий аудит

    Податковий аудит - одна з найбільш затребуваних процедур для середнього та великого бізнесу. Послуга полягає у проведенні перевірки фінансової Документації на відповідність поточному податковому законодавству.

    Аудит раціонально проводити перед обов'язковою податковою перевіркою, оскільки податковий аудит дозволяє своєчасно усунути проблеми звітності. Проведена вчасно процедура аудиту може допомогти знизити витрати, що виникають через помилки при оформленні Документації, оскільки при донарахуванні податків компанії загрожує штраф у розмірі 20% їх суми. Якщо ж було доведено намір у несплаті податків, штраф збільшується до 40%, а власнику може загрожувати кримінальна та майнова відповідальність.

    Завдяки цій особливості, податковий аудит є однією з найвигідніших послуг, оскільки може окупитися за короткий час, якщо його було проведено вчасно. Досягти такої мети можна за умови, якщо було обрано стратегію аудиту, що найбільш відповідає бізнес-моделі підприємства.

    Особливості податкового аудиту підприємства

    Розрізняють кілька видів податкового аудиту:

    • Комплексний. Для повної перевірки Документації протягом року застосовують комплексний аудит.
    • Тематичний. Щоб оцінити звіт за певний період, вдаються до тематичного виду процедури.
    • Структурний. Якщо стоїть завдання перевірити окремі податки компанії, необхідний структурний податковий аудит.

    Кожна з цих процедур має здійснюватися досвідченими експертами з урахуванням особливостей підприємства. Необхідно враховувати, що існує експрес-аудит, який покликаний вивчити та оцінити всю податкову документацію у стислі терміни. Залежно від виду аудиту та трудовитрат на його виконання варіюється вартість такої послуги.

    Податковий аудит складається з двох етапів здійснення процедури:

    • на першому етапі фахівці оцінюють чинну систему оподаткування компанії;
    • на другому – визначають правильність відрахувань податків.

    За підсумками аудиту клієнт отримує висновок, у якому зазначені виявлені помилки та можливі податкові ризики, рекомендації щодо виправлення помилок та мінімізації ризиків.

    Переваги проведення податкового аудиту фахівцями “Парето”

    Щоб перевірка з боку податкових органів не завдала підприємству збитків, рекомендуємо заздалегідь подбати про проведення податкового аудиту. Незалежна внутрішня перевірка забезпечить всебічне вивчення документів, що дозволить своєчасно виявити та виправити всі неточності, оцінити ризики та вчасно усунути їх.

    Завданням експертів "Парето" є всебічна допомога клієнту, спрямована на захист компанії від потенційних штрафів та санкцій, що накладаються за порушення законодавства. Проведення податкового аудиту досвідченими фахівцями допоможе вивчити бухгалтерську звітність щодо порушень та помилок, які виникають як з вини недостатньої компетенції співробітників компанії, так і через нововведення в законодавстві.

    Податковий аудит є затребуваною послугою для тих підприємств, у яких є великий документообіг. Ця процедура необхідна компаніям, які входять до груп або мають холдингову структуру. Податковий аудит є одним із ефективних способів усунення ризиків для підприємств із розвиненою мережею філій. Завдяки визначенню правильності нарахування та сплати податків, а також їх відображенню у регламентованій Документації послуга аудиту допомагає уникнути зайвих витрат, а також труднощів у роботі з податковими органами.

    • shutterstock 68505415 31 e1509102351183
    • shutterstock 68505415 31 e1509102351183
    • shutterstock 68505415 31 e1509102351183
    • shutterstock 68505415 31 e1509102351183
    • shutterstock 68505415 31 e1509102351183
    • shutterstock 68505415 31 e1509102351183
    • Виявлення потреби в режимі телефонної консультації

      01.

    • Проведення анкетування

      02.

    • Виїзд фахівця, усна консультація

      03.

    • Проведення безкоштовного аудиту з нерезидентами

      04.

    • Висновок про наявність контрольованих операцій

      05.

    • Надання письмової консультації

      06.

    Фармацевтична корпорація - розробник, виробник і експортер медичних препаратів для власної оптово-роздрібної мережі в Європі і Азії, в т. ч. - один з лідерів фармацевтичного ринку України

    Завдання

    Підготовка документації для обґрунтування ціноутворення принципу «витягнутої руки» в операціях експорту медичних препаратів в країни з переліку «низькоподаткових юрисдикцій».

    Терміни

    10.06.16 р. - 08.08.16 р.

    Що зроблено

    Підготовлена Документація з використанням рекомендацій ОЕСР - застосована комбінація методів ТЦУ: Метод порівняльної неконтрольованої ціни і Метод чистого прибутку. В результаті обгрунтовано відповідність ціноутворення в к/о умовам порівнянних незалежних операцій, що свідчило про відповідність такого ціноутворення принципу «витягнутої руки».

    Аграрний холдинг, один з лідерів галузі с/г виробництва

    Завдання

    Підготовка Звіту про контрольовані операції та Документального обґрунтування відповідності принципу «витягнутої руки» ціноутворення в контрольованих операціях експорту с/г продукції за контрактами з резидентами країн з переліку «низькоподаткових юрисдикцій»

    Терміни

    01.04.16 р - 30.05.16 р

    Що зроблено

    Підготовлений Звіт про контрольовані операції в законодавчо встановлені терміни із застосуванням методу порівняльної неконтрольованої ціни. Обгрунтовано відповідність цін в контрольованих операціях принципу «витягнутої руки». Висновки підкріплені додатковими аналітичними матеріалами по відповідному сегменту ринку с/г продукції.

    Автомобільний холдинг - виробництво автомобілів, дистрибуція авто, післяпродажне обслуговування автомобілів.

    Завдання

    Підготовка документації ТЦУ по контрольованим операціям виплати відсотків пов'язаним особам нерезидентам, згідно з укладеними договорами довгострокових позик.

    Терміни

    02.05.16 р. - 27.06.16 р.

    Що зроблено

    З використанням комплексу програмних продуктів: IQ Capital, Bloomberg, Cbonds проведено дослідження відсоткових ставок по таким самим договорам позик. Визначено ринковий діапазон таких ставок, який відповідав відсотковим ставкам за умовами контрольованих операцій. Результати дослідження, а так само інші дані, згідно вимог Податкового кодексу України, описані в Документації ТЦУ.

    Кондитерська фабрика - один з провідних виробників кондитерських виробів в Україні

    Завдання

    Підготовка документального підтвердження відповідності принципу "витягнутої руки" ціноутворення в контрольованих операціях експорту кондитерської продукції, а також імпорту обладнання для виробництва даної продукції за 2016 рік.

    Терміни

    22.03.17 р. - 17.06.17 р.

    Що зроблено

    Підготовлено обгрунтування: рівня валової рентабельності собівартості в операціях продажу кондитерських виробів; значення валової рентабельності собівартості щодо поставки товару за договором комісії; рівня чистої рентабельності витрат по нарахуванню комісійної винагороди в рамках договору комісії щодо поставки товару; значення рентабельності активів за операціями імпорту обладнання.

    Перший в Україні виробник ветеринарних препаратів

    Завдання

    Підготовка Звіту про контрольовані операції, а також Документального обґрунтування відповідності принципу «витягнутої руки» ціноутворення в контрольованих операціях експорту ветпрепаратів за контрактами з пов'язаними особами нерезидентами.

    Терміни

    03.02.2017р. - 09.04.2017р.

    Що зроблено

    Для забезпечення підтвердження відповідності умов Контрольованих операцій принципу «витягнутої руки», проведено дослідження результатів діяльності компанії в умовах к/о з продажу ветеринарних препаратів та аналіз її результатів за зіставними компаніями з використанням Методу чистого прибутку.

    tild3366 6430 4930 a166 303663616432  3f3f73e05edd41ecbbcfworktild6330 3962 4532 a530 636665646538  2d3a83a4f250de940edctild6137 3936 4462 a566 343262363062  cookiejellydesserttild3738 6336 4337 b731 356365373135  e06aa39021e248d5928b
    • безкоштовна
      консультація

      за наявними операціями і відповімо на всі актуальні для Вас питання

    • економія
      вашого часу

      на вивчення нюансів і особливостей підготовки Звіту про К/О і Документації ТЦУ в актуальному звітному періоді

    • чітка
      стратегія

      для Вашої компанії в спілкуванні з податковою службою з питань ТЦУ

    ПИТАННЯ , ЯКІ НАМ ЗАДАЮТЬ

    • Який у Вас досвід?

      В сфері ТЦУ працюємо з 2013-го року (практично, з дати впровадження ТЦУ в Україні). Крім того, працювали з трансферним ціноутворенням і до 2013-го року з клієнтами в Польщі, Нідерландах та інших країнах. У підсумку, досвід роботи по ТЦУ - 10 років.

    • Скільки у Вас замовлень в рік зазвичай проходить?

      В портфеле заказов в годовом объеме - больше 30 проектов в различных сферах ТЦО. Кроме того, наблюдаем, что в последние годы растет интерес к услугам ТЦО и количество наших клиентов из года в год увеличивается.

    • Скільки коштують ваші послуги?

      Замовлення Документації середнього рівня складності (не складної і не простої - звичайної, скажімо так) - 78-85 тис. грн. Залежно від обсягу даних і рівня складності, можлива зміна вартості на +/- відсоток. Кінцева ціна узгоджується в індивідуальному порядку, з урахуванням побажань клієнта.

    • Якщо замовлення за кілька років - чи можлива зміна вартості?

      Так, якщо обсяг замовлення значний, з клієнтом обговорюється надання знижки.

    • А скільки буде коштувати якщо ми замовимо документацію за останні два роки і Звіт про контрольованих операціях?

      На даний момент, у нас є можливість зорієнтувати Вас тільки за середньою вартістю послуг. Більш предметно ми можемо узгодити вартість після отримання Анкети для визначення предмета роботи.

    • Скільки коштує окремо складання Звіту про контрольованих операціях?

      Вартість складання Звіту - 2 000 грн., за умови замовлення документації ТЦУ. Якщо замовлення документації не розглядається - 4000 - 6000 грн. Якщо ви пізніше замовите Документацію по ТЦУ з цього Звіту з контрольованих операціяй - на її підготовку надається знижка з урахуванням раніше замовленого звіту.

    • У вас є рекомендації?

      Ви напевно знаєте, що трансферне ціноутворення націлене на контроль операцій з низькоподатковими юрисдикціями, пов'язаними особами. І жодна компанія, відповідно, не хоче розкривати актуальність ТЦУ для себе. У підсумку, офіційні рекомендації по послугах ТЦУ не надаються. Але, Ви можете обговорити питання, що цікавлять з нашим аудитором (податковим консультантом) і зі змісту спілкування - скласти уявлення про рівень нашої компетенції.

    • Які терміни виконання роботи?

      Терміни обумовлюються індивідуально з клієнтом. При замовленні повного пакету документації по ТЦУ, можливий як терміновий порядок виконання - 1-1,5 місяця, так і не терміновий - від 2-х місяців.

    • У Вас дуже велика анкета, і всю її апріорі не можна заповнити - там є конфіденційна інформація?

      Склад анкети - загальні відомості, без розкриття конкретного змісту суті операцій. Оперуючи навіть ними, Компанія Парето зберігає сувору конфіденційність. Ви заповнюєте тільки ті дані, які вважаєте за необхідне. Більш того, наші фахівці можуть провести анкетування в телефонному режимі і самостійно заповнити анкету на підставі спілкування з Вами.

    Залишились питання? Відповімо!

    Заповніть поля нижче для отримання безкоштовної консультаціі